Witaj na stronie SPRZEDAZ.ORG.PL!.

REJON: GLIWICE I OKOLICE

SPRZEDAJEMY SPRZĘT UŻYWANY I ... NOWY NA ZAMÓWIENIE..!.

Mamy nadzieję, że tu znajdziesz coś dla Siebie w cenie, która Cię zadowoli..! :)



            Dzisiaj jest już : Środa , 18 Września 2019                                                  

Partnerzy:
          
          

Opieka i serwis oprogramowania

Każdy wykorzystywany w firmie system informatyczny wymaga bieżącej konserwacji, a także okresowych czynności serwisowych.


Jako integrator rozwiązań informatycznych doskonale znamy wszystkie aspekty funkcjonowania systemów informatycznych w firmach. Zdajemy sobie sprawę z tego, że o sprawnym działaniu oprogramowania wspomagającego zarządzanie w firmie decydują, oprócz cech samego programu, również kwestie techniczne, a także otoczenie organizacyjne, w którym odbywa się eksploatacja oprogramowania. Wiemy, gdzie mogą tkwić źródła problemów i jak je eliminować.


Nasza oferta serwisu oprogramowania jest efektem tych doświadczeń. W ramach obsługi po wdrożeniowej istnieje również możliwość przekazania całości lub tylko wybranych zasobów informatycznych, w opiekę wyspecjalizowanej firmie. Taka formuła współpracy stwarza możliwość większego koncentrowania się na tym co stanowi podstawową działalność firmy, bez potrzeby ciągłego angażowania się w kwestie informatyczne i zapewnia w efekcie większe bezpieczeństwo eksploatacji systemu.


Serwis techniczny oprogramowania

W przypadku problemów związanych z funkcjonowaniem programów zachęcamy Państwa do kontaktów z serwisem. Nasi specjaliści telefonicznie lub e-mailowo pomogą Państwu rozwiązać problem. Chcemy, by nasze kontakty z Państwem odbywały się sprawnie; by jak najwięcej osób było zadowolonych z naszych usług. Dlatego wszystkich Państwa prosimy o odpowiednie przygotowanie się do rozmowy telefonicznej, a w wypadku kontaktu za pomocą poczty elektronicznej o zamieszczenie w liście wszystkich potrzebnych informacji. List elektroniczny powinien zawierać:

  • nazwę jednostki
  • numer licencji
  • imię i nazwisko osoby, z którą pracownik serwisu może się kontaktować w danej sprawie
  • dokładny opis problemu związanego z programem
    (ewentualnie proszę również przesłać zrzut z ekranu z komunikatem błędu)
  • informacje o wersji programu i systemie operacyjnym


Rozmowa telefoniczna, by była jak najkrótsza (to Państwo ponosicie jej koszt), powinna być odpowiednio przygotowana. Prosimy na początku rozmowy podać:

  • nazwę jednostki
  • numer licencji
  • imię i nazwisko osoby dzwoniącej

Prosimy, by osoby kontaktujące się z serwisem posiadały podstawowe przeszkolenie w zakresie obsługi komputera.
Ważne jest, by zapewnić sobie jednoczesny dostęp do komputera i telefonu, a przed rozpoczęciem rozmowy uruchomić program, z którym związany jest zgłaszany problem. Prosimy dokładnie opisać problem związany z programem.


Serwis zapewnia:

  • Wsparcie techniczne i merytoryczne w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem zakupionego oprogramowania
  • obsługę wdrożonych systemów poprzez zdalny dostęp
  • nadzór techniczny nad wdrożeniami
  • tworzenie dedykowanych rozwiązań informatycznych pod potrzeby naszych klientów
  • dostęp do bazy wiedzy i rozwiązań
  • szybki czas reakcji, ograniczony do niezbędnego minimum poprzez wykorzystanie różnorodnych kanałów komunikacji: Internet, poczta elektroniczna, telefon, faks

Dostępność i warunki serwisu są uzależnione od tego, czy klient posiada umowę serwisową oraz od jej rodzaju.


Podpisanie umowy na opiekę po wdrożeniową gwarantuje:

  • gwarantowany umową czas przystąpienia do usuwania awarii
  • wsparcie doświadczonych specjalistów
  • obniżenie wysokości stawek godzinowych
  • konsultacje telefoniczne i emailowe
  • w zależności od rodzaju umowy gwarantowaną liczbę bezpłatnych godzin serwisowych

W zależności od wybranego wariantu obsługi serwisowej zależą następujące warunki świadczenia usług:

  • czas reakcji na zgłoszenia serwisowe
  • wysokość stawek godzinowych
  • dostęp do serwisu

Wariant I - brak umowy serwisowej oraz wykupionej aktualizacji oprogramowania
Wariant II - brak umowy serwisowej wykupiona aktualizacja oprogramowania
Wariant III - umowa serwisowa

wstecz
  więcej